Ga naar de inhoud

Werkwijze

Tijdens het eerste contact is het goed om zo scherp mogelijk te krijgen welke klus / klussen u heeft liggen. Het kan zijn dat ik u vraag om foto’s / filmpjes van de situatie. Op die manier lukt het vaak om al vrij snel een afspraak in te plannen, waarop ik ook al meteen aan de slag ga.

Soms is het wel nodig om eerst langs te komen om een indruk te krijgen, een planning te maken of het werk in te meten. Afhankelijk van wat er nodig is, betaald u hiervoor het reguliere uurtarief, of de kosten voor inventarisatie (zie ‘Tarieven’). Dit wordt altijd duidelijk met u overlegd.

Als het een grotere klus is waar het opstellen van een planning of inmeten voor noodzakelijk is, krijgt u na mijn initiƫle bezoek binnen 7 dagen een mail met alle besproken informatie en een duidelijk plan van aanpak. Zo weet u altijd waar u aan toe bent.

En dan kan het werk beginnen! Ik kom met mijn eigen werkbus en heb voor alle gangbare klussen al het benodigde gereedschap mee.

Overige zaken om rekening mee te houden:

  • Voor het selecteren en aanschaffen van specifieke materialen of het opzoeken van informatie reken ik een vergoeding op basis van tijd en/of kilometerafstand. Wanneer ik tijdens de klus noodzakelijke materialen moet kopen, wordt de benodigde tijd hiervoor ook doorberekend.
  • Door mij gekochte materialen worden apart vermeld op de factuur, die je per e-mail ontvangt.
  • Mocht er iets onduidelijk zijn of niet naar wens zijn uitgevoerd, laat het me dan weten. Ik streef naar een passende oplossing en klanttevredenheid en vertrouw erop dat we hier samen uitkomen.
  • Annuleren kan tot 24 uur van tevoren. Bij latere afzegging wordt het klusminimum in rekening gebracht, exclusief kilometervergoeding.